Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

onsdag 12 oktober 2016

Onsdag och dags för lite inspiration från mig för CCK....
Denna gången gällde det att ta en söt diggi och göra den spooky....
Hehe.... sådant här tycker jag är så kul....
Jag valde att jobba med "Flowery" som är en jättesöt älva eller vad man ska kalla henne...
Hon har vingar i alla fall.
Så här blev mitt kort med henne...

Undrar ni hur hon ser ut egentligen....
Det kommer här...

Lite skillnad blir det ju.... Muahahahaha

Målat har jag med mina copics och listan kommer här nedanför.

Copics:
C00,1,2,3,100,E53
YR30,Y06,38,YR07,R27,C00,3
E51,53,55,57
C2,4,6
YR30,Y06,38,YR07,R27,100

Glöm nu inte bort att kolla in utmaningen på FB och i bloggen. Länkar hittar ni här nedanför.
Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Ha det bäst...

Länkar:


17 kommentarer:

  1. Nice card thank you for sharing it at TIOT

    Love Chrissie xx

    SvaraRadera
  2. Beautiful. Thanks for joining us at Sunny Day Crafting.
    ~DT Janis

    SvaraRadera
  3. Hon är så läcker!!! Hela kortet är fantastiskt<3<3<3

    SvaraRadera
  4. Thank you for sharing this lovely Halloween card with us at TioT's.
    Yvonne

    SvaraRadera
  5. Men, HUR har du gjort bakgrundspappret? Ser ju ut som om det brinner! Hur läckert som helst!!! Sååå nyfiken. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha det är ett designpapper från K-design Maria. Är från en äldre kollektion men jag kommer inte ihåg från vilken.

      Radera
  6. There is beauty and spooky in your great card.
    Thank you for joining us at TioT.

    SvaraRadera
  7. Beautiful card! Thanks for joining us at Unicorn, Claire DT x

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera