Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

onsdag 18 januari 2017

Dags att inspirera er att delta i utmaningen hos CCK FB grupp...
Temat denna månaden är "något nytt"...
Mitt nya är några dies som jag använt (tagen o doilien) och den prickiga embossfoldern.
Som medlem i dt gänget så hade vår teeamledar även en extra twist... flera lager... pust

Så här blev mitt kort till slut...


Diggisen jag använt heter "Magnolia" och ingår i ett set med 4 diggisar och du hittar det här.

Målat har jag med mina copics och listan på de jag använt hittar du här under.
Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Copics:
E0000,000,00,01,95,04,R20
E40,50,51,YR20,E21
R00,20,22
YG01,11,03,06

Ha nu en fortsatt skön vecka så avslutar jag med länkarna som vanligt...
Glöm inte bort att det även pågår en utmaning i CCK Challengeblog

Länkar:

2 kommentarer:

  1. Gorgeous, thanks for sharing with Inspiration Destination and good luck. Wendy DT xx

    SvaraRadera
  2. Wow what a lovely card. Such a great entry. Thanks for sharing this at Lemon Shortbread Challenge.
    Alpna DT

    SvaraRadera