Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

onsdag 19 juli 2017

Inspirationsvecka 3 för CCK...
Denna gången blir det ett kort inlägg för i morgon bittida ska jag på "Road trip"...
Jag ska iväg å träffa andra pysseltokiga...
Jag ska träffa Lisbeth (som oxå är dt hos CCK), Cicci, Kerstin o Kerstin...
Å så underbart kul vi ska ha....

Åter till nuet...
Vår utmaning är "Buttons and Bows" denna månaden och här är mitt kort



Diggisen heter "Steampunk dragonfly"

Målat har jag med mina copics...

Hoppas ni gillar det och deltar i vår utmaning på FB

Ha en fortsatt skön vecka för det ska jag ha

Länkar:
CCK på FBCCK Challengeblog Här finns det också en månatlig utmaning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar